Sări la conţinut

Pentru c-așa vreau io

septembrie 14, 2014

Marte în Săgetător

Marte

“Pentru că așa vrea mușchii mei” ar fi o sintagmă bună pentru Marte – această parte a conștiinței umane care guvernează motivația, voința, curajul, capacitatea de a îndrăzni și de a acționa în consecință.

Dacă Luna, Mercur și Venus se ocupă cu adaptarea la un mediu dat (fie realitate fizică sau realitate socială), iar Soarele este conștiința de sine, Marte este primul pas pe care omul îl face în afara barierelor impuse de zona de confort: acționează pentru că vrea. Nu numai pentru că este nevoie. Din acest motiv, ca o paranteză, Luna și Marte nu sunt două planete care se înțeleg prea bine – una este responsabilă cu căutarea securității personale, iar cealaltă exact cu ieșirea și explorarea.

Dincolo de teoriile pacifiste, adevărul tehnic este acela că omul se află într-o continuă luptă biologică și ideologică cu mediul. Împotrivirea poartă numele de Marte. Gică-contra, voință, curaj, voința de a fi, de a-mi afirma propria viață și identitate sunt guvernate simbolic de această planetă. Sigur că el este responsabil și cu agresivitatea, pentru că dacă stai și-i zâmbești crocodilului a-la-dalai-lama, acestuia nu i se va face milă de tine. Dumnezeu iubește căprioara, dar ea va fi vânată cu prima ocazie de primul lup care trecea întâmplător pe acolo.

Iubesc această capacitate de a fi și de a mă împotrivi, de a acționa conform a ceea ce sunt și doresc să devin… Îl iubesc pe Marte, această energie și conștiință pur masculină, pe care cu toții o avem.

De astăzi, Marte intră în semnul Săgetătorului. Acționăm, deci, pentru ce? Pentru a ne pune în aplicare credințele și idealurile. Ai o filosofie de viață? Go for it, nu e timpul pentru rumegat și analizat religii, ci pentru a pune în aplicare țeluri. Mușchii sunt întinși, adrenalina este calculată și răspândită în întregul corp, ținta este fixată, capacitățile mental-intuitive sunt la cote maxime. Știi exact ceea ce ai de făcut. Reacționează, luptă pentru o cauză, fii visătorul care ia sabia, se urcă pe cal și cucerește un regat. Ai încredere în instinctul tău de vânător. Explorează, cucerește, bucură-te, iubește!

From → Uncategorized

3 comentarii
  1. Ori ca mine… ori deloc…imi place asta…Eu sunt arcasul care tinteste spre viitor, aveam nevoie de Marte, generalul care îmi va oferi suport in a demonstra ca o viata fără idealuri nu exista…ai dreptate…suntem satui de teorie…cine a vrut sa inteleaga de vorba buna-bine, cine nu îl „convingem” cu ajutorul lui Marte…deci incordati-va muschii…imi placi…esti kinki

    • ion permalink

      :)))) kinky…
      O viață fără idealuri există; dar idealul ne transformă din ființe biologice în ființe spirituale. Adică ingredientul ce face viața „kinky”, cum zici tu. Iar acum kinky-ul ăsta e activat de Marte.

      • Sa inteleg ca mă așteaptă lucruri marete? Marte îmi potenteaza ascendentul, luna noua din balanta este conjuncta cu natala din casa XI…si am un dor de duca…imi pare rău dar te contrazic…fetele bune, vezi Luna, sunt întotdeauna atrase de băietii rai, si acum Marte,asa cum spui si tu, este cavalerul in armura strălucitoare …securitatea emotionala ti-o da si sentimentul apartanentei la un grup cu care impartasesti aceleasi idealuri, cu care lupti călăuzit de aceleasi principii…chiar daca suntem nevazuti…suntem mai multi decât ceilalti…si esti pe drumul corect atunci când iti parasesti confortul emotional si te arunci in necunoscut pentru a fi alaturi de cei ce încearcă sa schimbe lumea…viata este misto…si mă si grăbesc sa fac o traznaie pentru ca la sfârșitul lunii decembrie Saturn îmi inspectează casa I…si cred ca o sa mă certe strasnic…mai bine mă arunc cu capul înainte decât sa regret, ca o trista, ca nu am avut curaj…kinky…cum zici tu, dar mie îmi plăcea mai mult kinki…:)

Lasă un comentariu